Dažniausiai užduodami klausimai
Rodyti # 
Įrašo pavadinimas
Informacija dėl tarp vartotojų ir vandens paslaugų tiekėjo kylančių ginčų sprendimo ne teismo tvarka
Kokios yra geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kainos Vartotojams (gyventojams)( su PVM)?
Kokios yra geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kainos Abonentams (įmonėms) ( be PVM))?
Kokie dokumentai reikalingi norint sudaryti geriamo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutartį Vartotojams (gyventojams)?
Jei Vartotojas (Abonentas) nepraneša apie šalto vandens apskaitos prietaiso gedimą
Kokia gyventojų atsiskaitymo už teikiamas paslaugas tvarka?
Ar UAB „Telšių vandenys“ darbuotojai tikrina vandens kokybę butuose ar namuose?
Kada priklauso kompensacija už šaltą vandenį
Kur kreiptis, esant reikalui nuimti vandens apskaitos prietaisus ar jų plombas
Šalto vandens apskaitos prietaisų galiojimas, metrologinės patikros periodiškumas
Jei Vartotojas (Gyventojas) ar Abonentas (Įmonė) įtaria, kad šalto vandens apskaitos prietaisas rodo neteisingai ar neatitinka jam nustatytų reikalavimų
Kur kreiptis sugedus (neveikia ar kt.) šalto geriamojo vandens apskaitos prietaisui?
Kaip nutraukti vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutartį parduodant butą, namą ar kitas patalpas?
Kokie dokumentai reikalingi norint sudaryti geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutartį Abonentams (Įmonėms)?
Kokie dokumentai reglamentuoja geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymo paslaugų teikimą?

iso2015